Make your own free website on Tripod.com

CERITA BENAR DARIPADA ARTIS YANG CUBA

DITIDURI OLEH PAK MENTERI

*****18 SX

Peringatan: Bahasa yang digunakan agak kotor, tetapi ianya merupakan luahan hati seorang artis yang telah dipermainkan seperti anak patung. Betapa rakusnya nafsu " orang yang bermoral tinggi di dalam UMNO dan Kabinet "

 

 

                Cerita ini diterima oleh seorang artis tanah air. Sumber maklumat ini adalah daripada mereka yang ingin memberikan pengakuan yang sebenarnya dan tidak berniat menjatuhkan mana - mana pihak, hanya kebenaran dan hak menjadi teras kepada hal ini. Sekian PENGAKUAN TERBUKA ARTIS Oleh sebab sekarang ini pelbagai pihak telah berani membuat pelbagai pengakuan dan pengakuan serta aduan itu pula nampaknya telah diterima pakai oleh semua lapisan pemimpin. Saya sebagai seorang artis yang popular di negara ini turut terpanggil untuk membuat beberapa pengakuan untuk penghayatan dan renungan semua rakyat Malaysia yang telah riuh rendah dengan pengakuan-pengakuan.

 

 

                Saya tidak membela sesiapa dalam isu ini. Tetapi sebagai perbandingan, pengakuan saya ini tidak ada sebarang kepentingan............tetapi mungkin boleh dijadikan pengajaran kepada sesetengah menteri kita yang buas sangat nafsunya (bukan semua). Saya kadang-kadang senyum sendiri melihat bagaimana menteri terlibat menyokong dan mengutuk salah laku Anwar Ibrahim......sedangkan dia sendiri lebih setan dari segala bapak syaitan. Aduhai manusia........Saya pernah cuba dirayu, dipujuk untuk ditiduri tapi saya walaupun artis, masih kuat iman. Masih nampak buruk baik yang akan menimpa diri saya.

 

 

                Cubalah tanya Datok Mohammad Rahmat berapa kali dia menyentuh kemaluan saya........sampai saya jentik tangannya.........ideanya kalau tak bagi sikit-sikit.........ha kau nampak gam......kau nak ke gam ke...... Yang hebat lagi .......Datuk Najib kita........saya ni memangla syok juga kat dia. ...... maklumkan dia handsome......tanyalah dia berapa kali dia memutarkan payu dara saya ni......... ajak juga tidur.....bagi duit.......tapi saya tak bagi juga badan saya........punyalah marah.............makin putih rambutnya. Datuk Megat Junid pun gitu........sebelum dapat Ziela bukan main menggoda saya...........saya nie cunlah.......body bestlah..........entah berapa kali pangkal peha saya diramasnya.......geli ada........sedap pun ada........tapi duit punya pasal runtuh juga iman............. tapi nasib baiklah Tuhan selamatkan........saya terselamat dari manusia yang rakus-rakus ini.

 

 

                Tapi saya tak tahulah artis-artis lain.................. yang saya dengar dirembatnya terus...........tengah-tengah gawat ni hebat pula mereka merendahkan moral orang............yang dia itu akhlak punyalah baik.......lainlah macam saya ni artis. Sekarang ini kami rasa kami lebih mulia dari mereka. Sorryla saya bukan pandai menulis.......saja nak mencurah perasaan, supaya menteri-menteri kita ini janganlah nak mengutuk orang saja.......Cukuplah tu...kesian anak bini orang..........esok lusa giliran awak pula.....cubalah pandang anak bini tuan-tuan.........Saya akan terus cari lagi artis yang terlibat yang pernah dicium, diraba, ditunggang , diganggu dengan kata-kata seks..... ... kalau kami kaum artis ni bangun pastilah ramai menteri-menteri kita telungkup ...........depa bukan malaikat..........yang kesian tu tak sedar dah tua. ..............pegang dan roling macam manapun tak naik-naik tapi selera nak juga. Taubatlah tuan.

 

 

                Rakyat bagi amanah pada tuan..........tuan, kami ni bodoh ..........tuan-tuan pandai-pandai........tapi janganlah menyesatkan lagi kami yang dah sedia sesat ni. Untuk tatapan umum. Photostatlah banyak-banyak pengakuan ini untuk mengurangkan sedikit nafsu buas Pak menteri UMNO ni ..... bagi kawan-kawan .............Biar dengan dari pelbagai pihak........Saya bukan reformasi tapi geli hati tengok menteri-menteri kita berlakon lebih hebat dari artis.....kalau ada pengesan audio tengoklah air liur kami pada zakar-zakar pada Pak Menteri kita. Depa pun macam orang putih..........lain tak mahu semua nak main kat mulut.....seks mulut katanya.......hak apalah nak jadi dunia ni..........Dah baca poskanlah kat PM kita supaya dia tahu Kabinetnya sebenarnya sama dengan kabinet dapur. .....lipas ada, tikus ada, lipan ada dan cencurut pun ada.........musang berjanggut pun ada. Sorryla Datuk Najib, Pak Mat Rahmat (Daddy) dan Bang Megat. Kita akan berjumpa di mahkamah kot.............tapi saya malulah.......Rahim Thamby Chik ramai artis dikendurinay.....Sabaruddin Chik pun jaga-jaga rahsia hang dalam poket aku ni.....baik-baiklah perangai. Harap maaf pengakuan ini ikhlas dari insan artis yang anti pura-pura.